Aquest divendres 6 de maig, més de 300 alumnes d’escoles de la Bisbal d’Empordà participaran en la Jornada de Tennis Inclusiu. Es tracta d’una jornada emmarcada en l’imminent VI Torneig de Tennis Femení Sol Gironès. L’objectiu és conscienciar als alumnes i mostrar-los una altra realitat de l’esport.
En primer lloc, els nens i nenes podran veure un partit d’exhibició de jugadors professionals en cadires de rodes de la Federació Catalana de Tennis, entitat col·laboradora en l’organització de la jornada. Més tard, els mateixos alumnes podran fer un clínic i provar de jugar a tennis també en cadira de rodes. En segon lloc, també participaran a la jornada jugadors de la Federació ACELL, que faran alguns partits d’exhibició. Són persones amb discapacitats intel·lectuals. La intenció és fomentar la normalització i regularització la pràctica del tennis d’aquestes persones.
Aquesta activitat serà el tret de sortida de la sisena edició de l’ITF Sol Gironès. El dissabte 7 de maig es farà la benvinguda de les jugadores i el sorteig. El diumenge 8 de maig començarà la fase prèvia (qualy), que es jugarà també el dilluns.